هواداران حامد زمانی

جشن بزرگ بشارت غدیر - گزارش تصویری

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

p-bagher - چرا چیزی بالا نمیاره من داخل سایت عضوم - 1394/7/17/hamedzamani-mus
الهه - واقعا اهنگ هایی که اقای حامد زمانی خوانده عالی است و من اهنگ هایی که ایشان خوانده را خیلی دوست دارم - 1394/2/21
مدافع حرم(نحن صامدون) - سلام
به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و هفته ی زن و برگزاری جشن ریحانه النبی در کاشان با اجرای زیبای آقای حامد زمانی و حضور هنرمند گرامی داریوش ارجمند در خدمت دوستان هستم و منتظر بازدید شما هستم[گل]
نحن صامدون - 1394/1/26
hamed - مگه میشه کار استاد عیبی داشته باشع - 1394/1/18
فاطمه - خیلیییییییییییییییییییییی قشنگه.h - 1393/12/5
فاطمه - خیلی زیباست ولی کیفیت نداره من با کیفیت بالاشو دارم. - 1393/12/5
بسیجی رهبر - سلام ببخشید اگه میشه متن اعتراض ما رو پا ک کنین ممنون ازتون
در ضمن ما هم مثل بقیه طرفدارای دو آتیشه ایشون (که هستیم ....)
نحن صامدونیم
تا آخرش با رهبر عزیزمون و برادر بسیجی - 1393/11/30
بسیجی رهبر - واقعا آهنگ لبیکشون زیبا بود یعنی همه ی آهنگاشون خییییییلی قشنگه
لبیک یا روح الله
لبیک یا سید علی خامنه ای - 1393/11/30
بسیجی رهبر - سلام خیلی خوش حال شدیم که به وبمون اومدید و جوابمونو دادین . ما طرفدار برادر بسیجیمون بودیم و هستیم چطوری از بچه بسیجیایی که تو مدرسه شون بچه قرتی هارو کنار می زنن تا آهنگای برادر بسیجیشونو سر صف با هم بخونن انتظار دارین که با شایعه ها دست از طرفداری ایشون بردارن منظور ما این بود که چرا طرفدار باید بیاد تو فضای مجازی و بگه که آقای زمانی بعد چهارده معصوم بهترین معلم برای اوناس ؟
وتنها جوابی که به این حرف داده میشه کلمه ی تبارک الله باشه ؟
اون طرف می گفت این قضیه رو خودش با چشم خودش دیده ولی راست می گین اصلا تا چیزی رو که ندیدی نباید اونو باور کنی ولی ما امید واریم که واقعیت نداشته باشه در مورد شایعه های دیگه هم ناگفته نمونه که ما خوب می دونیم که حامد زمانی چقدر مورد توجه رسانه ها و اونور آبیاس . یعنی هر کس که بخواد پرنده باشه تو نگاهشون مجرمه و تا بخواد پر بزنه می کشنش .
اما خب ما حساسیم دیگه .......
واقعا ممنونیم از اینکه به وبمون اومدین و جوابمونو دادین
بازم بهمون سر بزنین ممنون از توجه تون
نحن صامدون
یا علی
پاسخ:نحن صامدون - 1393/11/30
بسیجی رهبر - سلام ! اگه واقعا مردین بیاین تو وبم نظر بدین و چیزی که براتون عرض می کنمو توجیه کنین چون دلم نمی خواد تصویر ذهنی ای که از حامد زمانی داشتم از بین بره .
من و خواهرای بسیجیم که سه تا انقلابی هستیم و می خوایم توی انقلاب نقش مهمی باشیم آقای زمانی رو برادر بسیجی خودمون می دونستیم ولی خب ....
چند وقت پیش از یکی از طرفدارای دو آتیشه ایشون شنیدم که می گفت ( طرفدارای حامد زمانی خطاب به او گفتن که بعد چهارده معصوم پیشوا و مولاشون اونه ) می خوام ببینم آیا درسته که افراد انقلابی مملکت که فقط در حد شعار هستن به یه مادر شهید تو مراسم تجلیل دست بدن ؟ مثل برادر بسیجیمون
شما که منتظر اشاره ی رهبرین و حامی حقوق بشر و لبیک گوی مهدی (عج ) به کجای این دروغا دل خوشین ؟
روز روشن جلوی چشم همه ..... استغفرالله ...... شما دین مردمو چوب کردین و خیلی ببخشید کار ایشون با یه منافق چه فرقی میکنه حال ما طرفدارای واقعا بسیجی مثل حال آقای شهاب حسینیه توی فیلم دلشکسته که فهمید حاج آقای عمامه دار محلشون تکیه بزن برقص راه انداخته و غیرتش اجازه نداد ولش کنه و بره .
اگه با آقای زمانی ارتباط دارین به ایشون بگین حرف مارو
ما تا آخر نحن صامدونیم چه بی حامد زمانی چه با حامد زمانی
ما رهبرمون وپیشوا ومولامون بعد چهارده معصوم امام عزیزمون ورهبر عزیزمونه و لا غیر
پاسخ:سلام" دوست عزیز من منظور شما را متوجه نشدم اگه شما طرفدار حامد زمانی هستید پس این مطالب بالا چه معنی داره؟ اگه مخالف حامد زمانی هستید پس چرا تو وبلاگتون درباره اش پست گذاشتید!! و اما......حامد زمانی در آن جشنی که شما می فرمایید دست مادر شهید را نبوسید بلکه چادر ایشان را بوسید که این یک افتخار است بنده چندین بار با دقت این فیلم را دیده ام. اگر شما فیلم مراسم رونمایی از آهنگ زیبای بی سیم چی را دیده باشید میبینید که مادر شهید می فرماید:درسته من یه پسر داشتم تفدیم این انقلاب کردم ولی الآن احساس کردن حامد پسرمه ... هیچ فرقی با پسرم نداره........ این تکه از فیلم اشک من را در آورد و با خود عهد بستم تا جایی که در توان دارم برای حمایت از آقای حامد زمانی تلاش کنم و این کار را هم میکنم خواننده ای که آهنگ مرگ بر آمریکا را میخونه و با این آهنگش همه ی دنیا را تکون میده و همچنین رضایت آقا همراهش باشه قابل تقدیره ////پس تا آخرین نفس نحن صامدون//// - 1393/11/28

امکانات جانبی

 


افزايش سايز فونتکاهش سايز فونت

اسلایدر

جشن بزرگ بشارت غدیر - گزارش تصویری

بازدید: 808
دسته بندی: عکس,,
جشن بزرگ بشارت غدیر - گزارش تصویری

همایش بزرگ بشارت غدیر که همه ساله توسط مرکز آموزش قرآن و معارف اسلامی، هیئت طفلان مسلم (علیهما السلام) برگزار می گردد. امسال نیز طبق سنوات گذشته با حضور خیل کثیری از مشتاقان آستان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و حضرت مولی الموحدین، امیرالمومنین، علی (علیه السلام) در شام ولادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی النقی (علیه السلام) در روز جمعه ۱۸ مهرماه ۱۳۹۳ با گروه های متعدد هنری و فرهنگی و با حضور بیش از ۱۲۰۰ شرکت کننده مشتاق با شکوه هرچه تمام تر در بیت القرآن برگزار شد.
این مراسم با تبریک عید و خوش آمدگویی خدمت مهمانان محترم و با اجرای زیبای مجری توانمند صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای رسالت بوذری و تلاوت آیه ۶۷ سوره مائده از کلام الله مجید توسط قاری محترم، استاد برتر قرائت قرآن کشور جناب آقای حاج کریم منصوری آغاز گردید.
سپس قطعه ای زیبا از هنر مذهبی باستانی ضرب زورخانه ای توسط مرشد پیشکسوت حاج عباس شیرخدا اجرا گردید.
بخش بعدی این مراسم با مدیحه سرایی مداح نوجوان سید مهدی موسوی زاده و اجرای چند قطعه سرود توسط گروه همخوانی نسیم قدر ادامه یافت که با استقبال حضارهمراه شد.
اهداء هدایایی به سادات عضو مجموعه و جرای چند قطعه آهنگ توسط حامد زمانی، خواننده ارزشی و خوش صدای کشور و سخنرانی خطیب ارجمند حجت الاسلام سرلک از دیگر بخش های این برنامه با شکوه بود.

این مراسم با مدیحه سرایی و مولودی خوانی ذاکران گرانقدر اهل بیت (علیه السلام)، حاج حسین هوشیار و کربلایی روح الله بهمنی به پایان رسید.

تصاویر در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 24 مهر 1393 ساعت: 13:58 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,
نظرات()

ویدیو آهنگ "ماهواره ها" حامد زمانی

بازدید: 2309
دسته بندی: ویدیو,,

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 11 مهر 1393 ساعت: 14:32 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,
نظرات()

تصاویر اجرای آبسرد

بازدید: 909
دسته بندی: مصاحبه,عکس,,
تصاویر اجرای آبسرد

به گزارش فارس از آبسرد، همایش پیاده‌روی خانوادگی شهر آبسرد  در روز ۴ مهر ۹۳ با حضور مسئولان، مردم آبسرد و حامد زمانی خواننده نامی و ارزشی کشورمان در بوستان الغدیر آبسرد برگزار شد.

میهمان ویژه این برنامه که حامد زمانی از بسیجیان ارزشمند کشور بود، چند موسیقی و کار خود را در آبسرد برای شهروندان این شهر اجرا کرد؛ زمانی حدود دو سالی است که با موسیقی‌های ارزشی و انقلابی خود حمایت‌های بسیار خوبی را از نظام مقدس انقلاب اسلامی داشته است.

در این بین، کسانی هستند که به سمت موسیقی‌های غیرمجاز می‌روند و حتی بعضی‌ها به کشورهای غربی می‌روند و علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوانندگی می‌کنند، اما حامد زمانی همواره توانسته است تا در کار خود مشت محکمی بر دهان دشمنان بکوبد.

بقیه در ادامه مطلب
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 10 مهر 1393 ساعت: 13:42 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,
نظرات()

همخوانی ترانه ماندگار مرگ بر آمریکا

بازدید: 687
دسته بندی: ویدیو,,
همخوانی ترانه ماندگار مرگ بر آمریکا

 

دانلود ویدیو

 حجم ویدیو: 33.30 مگابایت

 مدت زمان: 05:16

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 10 مهر 1393 ساعت: 13:38 منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

ساعت بیست وپنج مطلب ارسالی از milad

بازدید: 806
دسته بندی: خبر,,

به  لطف خداوند متعال و با یاری شمــــا دوستـــــــــــــــان عزیــــــــــــــــــــــز آهـــــــــــنگ “شناسنامه” آقای حامد زمانی

 
در نظر سنجی برنامه ی “ساعــــــــــــت بیستــــــــــ و پنج ” که در بین پنجـــــــــــاه  آهنـــــــــگ برگزار شد جزء بیست و پنج آهنگ  راه یافته به مرحــــــــلــه دوم می باشد .
 
و اما برای شرکــــت در مرحله ی دوم نظر سنجــــــــی شما همراهـــــان گرامــــــــی  می توانیـــــــــد کد ۱۵ را به شماره پیامک :۱۰۰۰۰۷۲۵  ارسال نمایید .
 
ساعـــــت پخــــــــــش این برنامـــــــــه حدود یک بامــــــــــداد می باشـــــــــد .
 
از همراهـــــــــی و همدلــــــــــی شما هم سنگـــــــــــران عزیـــــــــــز صمیـــــــــمانه متشــکریم
 
مــــــــــن الله توفیـــــــــق
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: 10 مهر 1393 ساعت: 9:6 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

حامد زمانی از «بی‌سیم‌چی» میگوید مطلب ارسالی از milad

بازدید: 540
دسته بندی: مصاحبه,,
حامد زمانی از «بی‌سیم‌چی» میگوید مطلب ارسالی از milad

«حامد زمانی» پیرامون آلبوم موسیقی «بی‌سیم‌چی» و سایر فعالیت‌های موسسه‌ی «دلصدا» و همچنین همکاری مجدد با «حاج عبدالرضا هلالی» توضیحاتی را ارئه کرد.

 
«حامد زمانی»- خواننده‌ی آثاری انقلابی مانند «مرگ بر …» و «گزینه‌های روی میز»، پیرامون اهداف موسسه‌ی «دلصدا» و همچنین آلبوم موسیقی «بی‌سیم‌چی» عنوان کرد: «هدف ما در موسسه‌ی «دلصدا» تربیت نیروهایی انقلابی در حوزه‌‌های مختلف موسیقی شامل خوانندگی، آهنگسازی و شاعری است. استارت رسیدن به این هدف هم با انتشار آلبوم «بی‌سیم‌چی» خورد. هدفمان از اولین آلبوممان به هیچ عنوان کسب درآمد نبود. محتوای «بی‌سیم‌چی» بیشتر نقد درون گفتمانی و بیان انتظارات شهدا از نسل ما و نادیده گرفتن برخی از این انتظارات توسط جوانان است. البته معتقدیم در هر نقدی باید یک روزنه‌ی امیدی هم وجود داشته باشد که این اتفاق در آلبوم «بی‌سیم‌چی» افتاده است. از لحاظ فرمی هم ما با همان مجموعه‌ی قبلی خودمان که تک‌آهنگ‌های من را تهیه و تنظیم می‌کردند کار کردیم.»
خواننده‌ی ترانه‌ی «می‌کشیم»، خواننده‌های جوان آلبوم «بی‌سیم‌چی» را این‌گونه معرفی کرد: «برای من دغدغه‌ و اعتقاد خواننده‌هایی که می‌خواستیم با آن‌ها کار کنیم بیش از توانایی‌های فنیشان، اهمیت داشت. آقای «علی اکبر قلیچ» قبل از همکاری با ما چندین اثر دو زبانه را تولید کرده بودند و من از طریق شنیدن این آثار با ایشان آشنا شدم. از همین طریق، یعنی شنیدن آثار تولیدی با آقای «حمزه موسوی» آشنا شدیم و در این آلبوم با ایشان هم همکاری کردیم. اما دو خواننده‌ی دیگر یعنی آقایان «پیمان بیات» و «حسین سلیمی» که آثارشان در آلبوم «بی‌سیم‌چی» وجود داشت، سابقه‌ی تولید اثری نداشتند و بواسطه‌ی آشنایی که از قبل با این عزیزان داشتم، آن‌ها را برای همکاری انتخاب کردم.»
زمانی در ادامه، پیرامون دیگر فعالیت‌های موسسه‌ی «دلصدا» و همچنین همکاری مجدد خود با «حاج عبدالرضا هلالی» پس از ساخت ترانه‌ی زیبای «امام رضا» توضیح داد: «موسسات مختلفی در حوزه‌های اعتقادی و مذهبی کار می‌کنند. اما ما مقید هستیم که اثارمان انقلابی و سیاسی باشد. آثار بعدی ما در موسسه هم با موضوع محرم و ۹دی خواهد بود و در آلبوم محرممان هدفمان شناساندن یزید زمان است. همچنین برای محرم همکاری جدیدی با «حاج عبدالرضا هلالی» انجام دادم که کلیپ عظیمی از آن ساخته خواهدشد.»
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: 10 مهر 1393 ساعت: 9:3 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,
نظرات()

متن آهنگ جدید "بی سیم چی"

بازدید: 876
دسته بندی: تحلیل آهنگ,,
متن آهنگ جدید

متن آهنگ "بی سیم چی" در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 5 مهر 1393 ساعت: 15:1 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,
نظرات()

فیلم رونمایی از ترانه "بی سیم چی"

بازدید: 762
دسته بندی: ویدیو,,

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 5 مهر 1393 ساعت: 14:30 منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

ویدئو حضور حامد زمانی در برنامه "خاک پاک"

بازدید: 629
دسته بندی: ویدیو,,
ویدئو حضور حامد زمانی در برنامه

برای دانلود بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 4 مهر 1393 ساعت: 20:38 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,
نظرات()

اجرای ویژه ی آهنگ بیسیمچی در اختتامیه جشنواره مقاومت

بازدید: 629
دسته بندی: ویدیو,,
اجرای ویژه ی آهنگ بیسیمچی در اختتامیه جشنواره مقاومت

اجرای ویژه ی آهنگ بیسیمچی در اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت

این اجرا که با حرکات پانتومیم گروهی با پیراهن های خاکی جنگی همراه بود به شکلی بسیار متفاوت از سایر اجراهای خوانندگان دیگر حتی متفاوت از سایر اجرا های خود حامد زمانی برگذار شد

حامد زمانی هم در این اجرا لباس خاکی با پوتین به تن کرده و چفیه بر گردن داشت و بیسم بر دوش آهنگ بیسیمچی را اجرا میکرد

برای دانلود ویدئوی اجرای آهنگ بیسیمچی اینجا کلیک کنید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 3 مهر 1393 ساعت: 22:43 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,
نظرات()

اجرای حامد زمانی در…

بازدید: 949
دسته بندی: خبر,,
اجرای حامد زمانی در…

امروز پنج شنبه مورخ ۳/۷/۱۳۹۳ حامد زمانی در اختتامیه ی جشنواره فیلم مقاومت از ساعت 7 تا 9 شب حضور خواهد داشت و  همچنین پس از آن در باغ موزه دفاع مقدس ساعت 9:15 دقیقه شب به مناسبت گرامیداشت  هفته دفاع مقدس به اجرا خواهد پرداخت.

و در پایان وی به عنوان میهمان ویژه ی برنامه تلویزیونی  “خاک پاک” از شبکه تهران از ساعت 9:30 دقیقه شب مهمان خانه های شما هم میهنان گرامی خوهد بود .

احتمال پخش زنده ی جشنواره مقاومت از شبکه های سیما وجود دارد .

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 3 مهر 1393 ساعت: 13:58 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,
نظرات()

سری دوم تصاویر از رونمایی آهنگ "بی سیم چی"

بازدید: 2112
دسته بندی: عکس,,
سری دوم تصاویر از رونمایی آهنگ

بقیه تصاویر در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 2 مهر 1393 ساعت: 15:0 منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

گزارش تصویری از رونمایی آهنگ جدید "بی سیم چی"

بازدید: 897
دسته بندی: عکس,,
گزارش تصویری از رونمایی آهنگ جدید

بقیه تصاویر در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 2 مهر 1393 ساعت: 14:53 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 282
کل نظرات کل نظرات : 74
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 39

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 3
بازدید دیروز بازدید دیروز : 103
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 10
آي پي امروز آي پي امروز : 1
آي پي ديروز آي پي ديروز : 34
بازدید هفته بازدید هفته : 107
بازدید ماه بازدید ماه : 106
بازدید سال بازدید سال : 10231
بازدید کلی بازدید کلی : 744179

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.222.240.21
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

از کدام یک از بخش های سایت بیشتر خوشتان می آید؟

درباره ما

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان حامد زمانی و آدرس hamedzamani-music.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود